به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان یزد

در پايان رقابتهاي مرحله نهايي دهمين دوره مسابقات ورزشي آموزشكده هاي فني و حرفه اي دختران سراسر كشور...

در رشته شنا كه طي روزهاي 20 لغايت 22 اسفندماه در يزد برگزار شد ، آموزشكده شريعتي تهران در 100 متر كرال پشت انفرادي  و 50 متر آزاد انفرادي و الزهرا مشهد در 200 متر مختلط تيمي توانستند سكوي نخست اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.در 100 متر كرال پشت انفرادي الزهرا مشهد مقام دوم و سوم ، در 50 متر انفرادي شريعتي تهران مقام دوم و الزهرا مشهد مقام سوم و در 200 متر مختلط تيمي شريعتي تهران مقام دوم و ساري مقام سوم را كسب كردند.
 در رشته تنيس روي ميز ، آموزشكده دخترانه فني و حرفه اي سميه نجف آباد اصفهان به مقام نخست دست يافت و دانشكده حضرت رقيه (س) يزد و دانشكده فني شريعتي تهران به ترتيب مقام دوم و سوم اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند. در بخش انفرادي خانمها شيخ الاسلامي از آموزشكده حضرت فاطمه كرمان ، امين از آموزشكده نجف آباد اصفهان مقام اول و دوم اين رشته و صفاريان و بنيان ثاني از دانشكده شريعتي تهران مشتركاٌ مقام سوم را به خود اختصاص دادند.  در بخش مسابقات دوبل خانمها خوشادي و غافل از نجف آباد تهران ، فرامرزي و مخلصي از يزد مقام اول ودوم را بدست آوردند. مقام سوم دوبل را خانمها  فرشباف و جعفري از تبريز و رستگارمقدم و محمدزاده از مشهد مشتركاٌ به خود اختصاص دادند.  
در رشته بدمينتون دانشكده شريعتي تهران سكوي اول اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و آموزشكده الزهراي مشهد و حضرت فاطمه كرمان به ترتيب مقام دوم و سوم را كسب كردند.در بخش انفرادي مسابقات بدمينتون خانمها مهدوي از دانشكده شريعتي تهران ،  حافظي از آموزشكده الزهراي مشهد و مبشر از آموزشكده فاطمه الزهراي كرمان به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را كسب نمودند.
در رشته شطرنج تيم آموزشكده الزهراي مشهد ، تيم ولي عصر تهران و تيم شريعتي تهران به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب كردند. 

اموزش و پرورش  /رفيعي نژاد                          یزد فردا     

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا